Zespół Szkół Gminnych w Siedlcu im. Bohaterów Westerplatte

  • STRONA GŁÓWNA
  • SZKOŁA
    • EDUKACJA ZDALNA W SZKOLE
      • Komunikaty Dyrektora ZSG w Siedlcu
      • ZAJĘCIA KOREKCYJNO – KOMPENSACYJNE i LOGOPEDIA
      • KONTAKT z pedagogiem
    • HISTORIA NASZEJ SZKOŁY
    • PATRON
    • DOKUMENTY
      • STATUT
      • SZKOLNY PROGRAM WYCHOWAWCZO- PROFILAKTYCZNY ZSG W SIEDLCU NA ROK SZKOLNY 2019-2020
    • DYREKCJA
    • GRONO PEDAGOGICZNE
    • SAMORZĄD UCZNIOWSKI
    • RADA RODZICÓW
    • NASZA MISJA I WIZJA
    • GALERIE
  • PRZEDSZKOLE
    • EDUKACJA ZDALNA W PRZEDSZKOLU
      • „MOTYLKI”
      • „PSZCZÓŁKI”
      • „SÓWKI”
    • AKTUALNOŚCI – PRZEDSZKOLE
    • GALERIE – PRZEDSZKOLE
    • GRONO PEDAGOGICZNE
    • RAMOWY ROZKŁAD DNIA
    • REALIZOWANE PROGRAMY I PROJEKTY W ROKU SZKOLNYM 2020/2021
    • „MAŁY MIŚ W ŚWIECIE WIELKIEJ LITERATURY”
  • DLA UCZNIÓW
    • PODZIAŁ GODZIN
    • WYMAGANIA EDUKACYJNE
    • ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
    • ŚWIETLICA
    • BIBLIOTEKA
      • NASZA OFERTA
      • KRONIKA WYDARZEŃ 2018/2019 – BIBLIOTEKA
      • KRONIKA WYDARZEŃ 2017/2018- BIBLIOTEKA
      • KONKURSY
      • AKCJE BIBLIOTECZNE
      • PROJEKTY
        • PROJEKT – Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa (NPRCZ) na lata 2016-2020
        • Projekt biblioteczny „ Starsi czytają młodszym”
      • NOWOŚCI CZYTELNICZE
      • GAZETKI ŚCIENNE I WYSTAWY
      • REGULAMIN BIBLIOTEKI ZSG W SIEDLCU
    • EGZAMIN ÓSMOKLASISTY
  • DLA RODZICÓW
    • REKRUTACJA 2020/2021
    • KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO
    • HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z RODZICAMI
    • INFORMACJE I KOMUNIKATY
    • ZIELONA SZKOŁA
  • DLA NAUCZYCIELI
    • KOMPETENCJE KLUCZOWE
  • PROJEKTY UNIJNE
    • NAUKOWA EKSPEDYCJA W GMINIE BOCHNIA – GALERIE
  • KONTAKT
  • RODO
    • Informacja RODO dla uczniów i rodziców
    • Informacja RODO dla pozostałych osób
    • KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. MONITORINGU WIZYJNEGO
  • ARCHIWUM
    • MAŁOPOLSKA W ZDROWEJ ATMOSFERZE
    • ODBLASKOWA SZKOŁA
      • IX edycja Małopolskiego Konkursu Odblaskowa Szkoła
  • DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
  • REKRUTACJA !!!

 

INFORMACJA RODO DLA OSÓB INNYCH NIŻ DZIECI i ICH OPIEKUNOWIE, KTÓRYCH DANE PRZETWARZA PLACÓWKA,

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zespół Szkół Gminnych im. Bohaterów Westerplatte w Siedlcu, adres: Siedlec 143; 32 – 744 Łapczyca, tel.: 14 61 27 008, e-mail: siedlec@szkolagminabochnia.pl . W jego imieniu zadania Administratora wypełnia Dyrektor. Wyznacza on cele przetwarzania danych i zapewnia środki do zapewnienia bezpiecznych warunków przetwarzania tych danych.
  2. Pracuje z nami Inspektor ochrony danych osobowych. Umożliwiamy Państwu z nim kontakt pod adresem e-mail: iod@pq.net.pl lub poprzez kontakt listowny na adres pocztowy placówki. Wyjaśni on Państwu wszelkie wątpliwości związane z przetwarzaniem danych osobowych w naszej placówce.
  3. Dane osobowe przetwarzamy tylko wtedy, gdy mamy do tego uzasadniony cel oraz zezwalają nam na to przepisy Rozporządzenia znanego jako RODO[1].
  4. Naszym głównym celem jest realizacja zawartej z Panią/Panem umowy, lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO) poprzez:
  • zakup towarów i usług,
  • wykonywanie działań związanych z realizacją umów oraz czynności przed ich zawarciem,
  • obsługę zapytań poprzez naszą skrzynkę e-mail,
  • rozliczenia księgowe,
  • wnoszenie reklamacji.
  1. Będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe:
  2. a) gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c. RODO) w celu:
  • regulacji płatności (rachunek, faktura) na podstawie działu XI i XII Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,
  • prowadzenie ewidencji księgowej na podstawie Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.
  • Obsługi skarg i wniosków na podstawie dział VIII Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
  • umieszczać dane na stronie BIP jednostki na podstawie Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
  1. do realizacji celów wynikających z naszych prawnie uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit f. RODO), którymi są:
  • zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”), w przypadku korzystania przez Panią/Pana z naszych stron i komunikatorów internetowych mediów społecznościowych,
  • przetwarzanie danych osób wskazanych do kontaktu przez kontrahenta lub go reprezentujących w celu zapewnienia realizacji umów i świadczenia usług, obsługi administracyjnej tych procesów oraz ewentualne dochodzenie roszczeń, prowadzenie postępowań sądowych i windykacyjnych,
  • przetwarzanie danych osobowych zawartych w e-mailach jednostki w celu zapewnienia komunikacji z kontrahentem, osobami wyznaczonymi do kontaktu przez kontrahenta i zapewnienia bezpieczeństwa usługi oraz innymi osobami i instytucjami kontaktującymi się z nami w ten sposób,
  1. do realizacji celów realizowanych w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit e. RODO), którym jest:
  • dochodzenia należności,
  • prowadzenia postępowań sądowych,
  • przechowywania danych dla celów archiwalnych oraz zapewnienia rozliczalności;
  • przetwarzanie danych osób kontrolujących jednostkę zawartych w dokumentacji kontroli oraz w audytach,
  • promocja jednostki poprzez umieszczenie wizerunków postronnych uczestników wydarzeń na stronie internetowej placówki, mediach społecznościowych, wewnętrznych gablotach, tablicach, witrynach jeśli nie jest możliwe uzyskanie zgody osoby.
  • uczestnictwo w wideokonferencjach organizowanych przez placówkę niezbędnych do realizacji zadań przez placówkę,
  • przetwarzanie danych z celu zapewnienia reżimu sanitarnego w okresie pandemii, w tym o stanie zdrowia ze względów ochrony przed zagrożeniami zdrowotnymi w okresie pandemii (art. 9 ust. 2 lit. i RODO),
  1. na podstawie zgód osób, których dane dotyczą realizujemy w szczególności następujące czynności przetwarzania:
  • przetwarzamy dane osobowe w celach promocyjnych (w tym wizerunek) w ramach promocji zewnętrznej (strona internetowa, media społecznościowe, wydawnictwa, radio, prasa, telewizja),
  1. w przypadku prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych dane będziemy przetwarzać:
  • przy realizacji procedury o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 30 tys. euro w interesie publicznym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO. Dodatkowo dane wrażliwe (jeśli będą niezbędne do realizacji zamówienia) na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), a informacje o wyrokach sądowych na podstawie art. 10 RODO,
  • przy realizacji procedury o udzielenie zamówienia publicznego o wartości pow. 30 tys., gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit c oraz  Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Dodatkowo dane wrażliwe (jeśli będą wymagane w zamówieniu na podstawie ww. ustawy), w interesie publicznym na podstawie art. 9 ust. 2 lit. g. RODO oraz informacje o wyrokach sądowych na podstawie art. 10 RODO.
  • Rozpatrzymy Pani/Pana sprzeciw wobec danych, które przetwarzamy w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez naszą jednostkę oraz w interesie publicznym.
  • Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych przetwarzanych na podstawie udzielonej zgody. Nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  • Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzać nasi pracownicy, którym wydamy upoważnienia. Pana/Pani dane mogą też przetwarzać podmioty z nami współpracujące, z którymi zawrzemy specjalne umowy powierzenia. Przekażemy też Pani/Pana dane instytucjom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa. Wykaz uprawnionych podmiotów i instytucji przedstawiamy na końcu informacji.
  • Pani/Pana dane osobowe, jako strony umowy, osoby reprezentującej kontrahenta lub w jego imieniu wyznaczonej do kontaktu będziemy przetwarzać przez okres realizacji umowy (świadczenia usługi), a po tym okresie przez 10 lat. W przypadku dochodzenia roszczeń lub postępowania sądowego przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, a nastepnie w celach archiwalnych przez okres 10 lat, od daty wykonania prawomocnego orzeczenia lub umorzenia sprawy o udzielenie zamówień publicznych przez 5 lat. Skargi, wnioski, dokumenty kontroli uprawnionych podmiotów i audyty przez 25 lat. Promocja na stronie internetowej przez 25 lat. Dokumentacja przebiegu imprez, uroczystości placówki przez 25 lat, dane w monografiach, kronikach, kroniki przez 25 lat. W wewnętrznych gablotach, wystawach, ekspozycjach przez czas odziaływania medium. Dane niezbędne do zapewnienia reżimu sanitarnego w okresie pandemii – 25 lat
  • Podanie Pani/Pana danych do realizacji umowy jest obowiązkiem umownym. Ich brak może być dla nas przeszkodą uniemożliwiającą realizację usługi, podanie danych na podstawie przepisów prawa oraz w interesie publicznym wskazanym w przepisach prawa jest obowiązkiem ustawowym. W pozostałych przypadkach podanie danych jest dobrowolne, ale brak ich podania może uniemożliwiać realizację celów przetwarzania.
  • Umożliwiamy Pani/Panu dostęp do danych osobowych, zawsze można je sprostować jeśli będziemy przetwarzać błędne dane lub gdy zmienią się. Mogą Państwo żądać ograniczenia przetwarzania danych, jeśli będziecie uważać, że przetwarzamy za dużo danych. Możecie żądać Państwo usunięcia danych, ale nie będziemy tego mogli zrobić wobec danych przetwarzanych przez nas na podstawie przepisów prawa.
  • Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO, Stawki 2, 00-193 Warszawa). Możecie Państwo to zrobić, gdy uznacie, że naruszamy przepisy prawa przetwarzając te danie lub nie zapewniamy właściwego bezpieczeństwa tych danych.
  • Wszelkie decyzje w naszej jednostce podejmujemy wyłącznie poprzez pracę i analizę danych przez człowieka i nie robią tego za nas wyłącznie maszyny, programy i urządzenia techniczne. Również w ten sposób bez udziału człowieka na podstawie zebranych danych osobowych nie oceniamy osób.
  • Kategorie odbiorców danych (szczegółowe informacje na temat podmiotów można uzyskać w Sekretariacie Placówki lub korzystając z danych kontaktowych Administratora):
  • uprawnione na podstawie przepisów prawa instytucje (Organ Prowadzący, Kuratorium Oświaty, inne)
  • podmioty wspomagające:
  • Centrum Usług Wspólnych Oświaty – Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni, Łapczyca 334, 32-744 Łapczyca
  • dostawca hostingu strony internetowej – H88 S.A., Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań
  • poczty e-mail, – H88 S.A., Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań
  • dostawca usług IOD – PQ sp. z o.o. Naprawa 598, 34-240 Jordanów
  • firma dostarczające usługi fotograficzne,
  • współorganizatorzy i organizatorzy imprez, zawodów, konkursów,
  • dostawca oprogramowania do prowadzenia wideokonferencji,
  • inne,
  • odbiorcy danych promocyjnych:
  • dostawca hostingu strony internetowej – H88 S.A., Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań
  • poczty e-mail,- H88 S.A., Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań
  • media społecznościowe,
  • współorganizatorzy imprez, zawodów, konkursów,
  • radio, prasa, wydawnictwa,
  • podmiot promocji jednostki samorządowej i inne. – Gminne Centrum Kultury, Czytelnictwa i Sportu w Bochni Łapczyca 334, 32-744 Łapczyca
  • W związku z wykorzystywaniem do promocji jednostki fanpage FB Administrator informuje, że:
  • jesteśmy współadministratorem fanpage’a w serwisie Facebook, ponieważ decydujemy jakie materiały tam udostępniać, w jakiej formie i na jak długo. W pozostałych aspektach przetwarzania umieszczanych danych w tym serwisie (w szczególności aspektach dotyczących bezpiczeństwa przechowywania danych) Administratorem jest Facebook. Zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności Facebooka: https://www.facebook.com/privacy/explanation,
  • w ramach naszej odpowiedzialności nie przekazujemy danych poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednak zastrzegamy, że przepływy danych serwisu Facebook mają charakter ponadnarodowy. Serwis ten może przekazywać Państwa dane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w tym do Stanów Zjednoczonych. Więcej na: https://www.facebook.com/privacy/explanation/.,
  • Serwis Facebook wykorzystuje technikę rozpoznawania twarzy. Tworzone szablony i wzorce stanowią dane biometryczne, które w ramach RODO podlegają szczególnej ochronie. Więcej na: https://www.facebook.com/privacy/explanation/.
  • O profilowaniu i automatycznym przetwarzaniu danych przez Facebook można dowiedzieć się więcej na: https://www.facebook.com/privacy/explanation/.
  • Dane przekazyjemy wyłącznie na podstawie Państwa zgody,
  • Dane na FB przetwarzmy do 10 lat.
  • W związku z wykorzystaniem narzędzi Googla w tym skrzynki gmail Administrator informuje, że:
  • Dane osobowe mogą być przekazane poza teren Unii Europejskiej/EOG (Europejskiego Obszaru Gospodarczego), tj. mogą być przekazane do Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA (dalej Google) z uwagi na korzystanie przez Administratora z usług Google, w tym usługi poczty gmail. Mogą również podlegać automatycznemu przetwarzaniu i profilowaniu. Więcej na polityce prywatności Google: https://policies.google.com/privacy.

[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

Kalendarz roku szkolnego 2017/2018

Marzec 2021
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Lut    

NAJNOWSZE WYDARZENIA

  • rekrutacja

    Rekrutacja do przedszkola i szkoły

    ...
  • Dzień Dinozaura

    Jak co roku 26 lutego  obchodzimy w Polsce Świa...
  • zbiorka nakretek

    Nakrętki zbieramy- dzieciom pomagamy !!!

    Informujemy, że do piątku zbieramy nakrętki. Se...
  • Światowy Dzień Kota

    Są puszyste, mięciutkie, mruczą, miauczą, łaszą...
  • Radio walentynkowe

    Jak co roku Samorząd Uczniowski zorganizował po...
  • Galeria prac naszych uczniów- KONKURS WALENTYNKOWY

    Zapraszamy do obejrzenia galerii prac naszych u...
  • CIEPŁY KOC W ZIMNĄ NOC- akcja charytatywna Samorządu Uczniowskiego

    Drodzy Uczniowie i Rodzice ! Potrzebna jest pom...
  • Dzień Bezpiecznego Internetu 2021 w naszej szkole

    Bezpieczny dostęp dzieci i młodzieży do zasobów...
  • Zabawa karnawałowa w grupie „Pszczółek”

    Dnia 9 lutego w grupie „Pszczółek” odbył się ba...
  • Dzień Bezpiecznego Internetu 2021

    Dzień Bezpiecznego Internetu (DBI) obchodzony j...
  • Konkurs walentynkowy dla przedszkolaków i klas I-VIII

    Regulamin Konkursu „Wyraź uczucia tworząc proje...
  • KONKURS „SZKOLNE PRZYGODY GANGU FAJNIAKÓW”

    Nasza szkoła włączyła się do konkursu ”Szkolne ...
  • OGŁOSZENIE !!! – powrót uczniów klas I – III

    Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie, W związku z...
  • Spotkanie czytelnicze z Panią Zimą

    Dnia 21 grudnia nasze przedszkolaki z grupy „Ps...
  • Wyzwania adwentowe Małego Misia!

    W okresie przedświątecznym grupa Pszczółek podj...
  • ferie

    Ferie zimowe 2021

    W tym roku szkolnym ferie zimowe dla uczniów z ...
  • przerwa świąteczna

    Zimowa przerwa świąteczna w roku szkolnym 2020/2021

    Zimowa przerwa świąteczna w roku szkolnym 2020/...
  • szkoła dla rodziców

    Szkoła dla Rodziców- aktualizacja

    Szanowni Państwo, Mając na uwadze wsparcie rodz...
  • Życzenia świąteczne

    ...
  • Wigilia w przedszkolu

    Dnia 18 grudnia w Naszym przedszkolu odbyła się...
  • Pieczenie pierników

    Zgodnie z przedświąteczną tradycją przedszkolak...
  • odpłatności za przedszkole

    Informacja dla rodziców w sprawie nadpłaty za pobyt lub wyżywienie

    oświadczenie – konto bankowe do zwrotu &#...
  • Mikołaj w przedszkolu

    Dnia 6 grudnia jak co roku zawitał do nas Św. M...
  • Andrzejki w przedszkolu

    Zadania dla dzieci przygotowała Czarownica z Ły...
  • „Mały Miś w świecie wielkiej literatury” – 25 listopada 2020 r.

    To już kolejny, czwarty rok, odkąd Mały Miś zag...

Z ŻYCIA SZKOŁY

  • "MAŁY MIŚ W ŚWIECIE WIELKIEJ LITERATURY"
  • AKTUALNOŚCI
  • AKTUALNOŚCI – PRZEDSZKOLE
  • FILMIKI
  • GALERIE
  • GALERIE – PRZEDSZKOLE
  • KRONIKA WYDARZEŃ 2017/2018- BIBLIOTEKA
  • KRONIKA WYDARZEŃ 2018/2019 – BIBLIOTEKA
  • NAUKOWA EKSPEDYCJA W GMINIE BOCHNIA – GALERIE
  • ODBLASKOWA SZKOŁA

ARCHIWUM

  • Marzec 2021
  • Luty 2021
  • Styczeń 2021
  • Grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • Październik 2020
  • Wrzesień 2020
  • Sierpień 2020
  • Lipiec 2020
  • Czerwiec 2020
  • Maj 2020
  • Kwiecień 2020
  • Marzec 2020
  • Luty 2020
  • Styczeń 2020
  • Grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • Październik 2019
  • Wrzesień 2019
  • Sierpień 2019
  • Lipiec 2019
  • Czerwiec 2019
  • Maj 2019
  • Kwiecień 2019
  • Marzec 2019
  • Luty 2019
  • Styczeń 2019
  • Grudzień 2018
  • Listopad 2018
  • Październik 2018
  • Wrzesień 2018
  • Sierpień 2018
  • Lipiec 2018
  • Czerwiec 2018
  • Maj 2018
  • Kwiecień 2018
  • Marzec 2018
  • Luty 2018
  • Styczeń 2018
  • Grudzień 2017
  • Listopad 2017
  • Październik 2017
  • Wrzesień 2017
  • Sierpień 2017
  • Czerwiec 2017

© 2017 Zespół Szkół Gminnych im. Bohaterów Westerplatte w Siedlcu

TOP Skip to content
Open toolbar

UŁATWIENIA

  • Powiększanie tekstu
  • Pomniejszanie tekstu
  • Odcienie szarości
  • Wysoki kontrast
  • Negatyw kontrast
  • Jasne tło
  • Linki podkreślone
  • Czytelne czcionki
  • Reset