Na zajęciach dzieci uczestniczyły w wielu zabawach zarówno dydaktycznych jak i badawczych. Poznawały nazwy PÓR ROKU, wypowiadały je we właściwej kolejności oraz nalepiały we właściwe miejsce obrazki związane z daną porą roku, rozpoznawały i nazywały zapach wiosennych roślin (przez wąchanie przedmiotów o intensywnym zapachu (np. mydełka, perfum, dezodorantu, chusteczek odświeżających i itp. ), poznawały nazwy WIOSENNYCH kwiatów (żonkili, przebiśniegów, zawilców) i dzieliły je na sylaby. Dzieci wykonały doświadczenie z sodą oczyszczoną i cytryną, poznały proces powstawania piany jako środka wypełniającego gaśnicę, dowiedziały się, że podczas gorącego LATA i pojawiającego się z powodu suszy ognia mogą pojawić się pożary, które gaszą gaśnice napełnione pianą. Podczas zajęć „Motylki” słuchały JESIENNEGO wiersza Doroty Gellner pt. „Wiatr” omawiały jego treść i odpowiadały na pytania, a następnie dmuchały w czerwone piórka, białą watę oraz wykonały prace plastyczną rozdmuchując przez rurkę do napojów kolorowe krople farby umieszone na kartce. Dzieci poznały proces powstawania białego światła obserwując szybko kręcące się kolorowe koło barw. Omawiały również cechy charakteryzujące ZIMOWĄ pogodę. Chętne „Motylki” wcieliły się także w role prezentera pogody i opowiadały o zachmurzeniu, temperaturze, opadach śniegu, deszczu, wietrze itp.
- STRONA GŁÓWNA
- SZKOŁA
- PRZEDSZKOLE
- DLA UCZNIÓW
- EGZAMIN ÓSMOKLASISTY
- DLA RODZICÓW
- DLA NAUCZYCIELI
- PROJEKTY UNIJNE
- KONTAKT
- ARCHIWUM
- DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
- REKRUTACJA 2024/2025
- ODBLASKOWA SZKOŁA
- PROJEKTY I INICJATYWY
- RODO
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO
- STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH