Nasłuchiwaliśmy dźwięków – zarówno tych, które nas otaczają, jak i tych granych przez orkiestrę w filharmonii. Dowiedzieliśmy się, co oznaczają pojęcia: orkiestra, dyrygent, filharmonia, batuta. Dowiedzieliśmy się, że muzykę można zapisać – służy do tego pięciolinia, klucz wiolinowy i nuty. Bawiliśmy się, powtarzając podane rytmy. Podejmowaliśmy próby grania na różnych instrumentach. Poznaliśmy liczbę 2. Uczyliśmy się określać, który element jest pierwszy, a który drugi z kolei, ile jest elementów, dokładaliśmy i zabieraliśmy elementy ze zbioru tak, aby zostały 2 elementy. Uczyliśmy się pisać cyfrę 2. Poznaliśmy literę t, T, jak tamburyn lub Tomek. Uczyliśmy się wysłuchiwać głoskę t na początku, w środku i na końcu podawanych wyrazów. Próbowaliśmy czytać wyrazy złożone z poznanych liter: O, A, L, M, E, T.
- STRONA GŁÓWNA
- SZKOŁA
- PRZEDSZKOLE
- DLA UCZNIÓW
- EGZAMIN ÓSMOKLASISTY
- DLA RODZICÓW
- DLA NAUCZYCIELI
- PROJEKTY UNIJNE
- KONTAKT
- ARCHIWUM
- DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
- REKRUTACJA 2024/2025
- ODBLASKOWA SZKOŁA
- PROJEKTY I INICJATYWY
- RODO
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO
- STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH